FAQ

BESTELLEN

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
De bestelling dient afgerekend te worden via iDEAL of een bankoverschrijving.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Nadat je je bestelling geplaatst hebt ontvang je van ons een bevestiging. Zodra de producten verzonden zijn krijg je een e-mail van het verzendbedrijf (DHL, Post.NL of Luna Koeriers) met een track and trace code. Geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@bbsis.nl onder vermelding van je naam, bestelnummer en telefoonnummer.

 Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Het wijzigen van een bestelling is alleen mogelijk als de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Wil je iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 06-53525313 (P&B Cosmetix, waar bbSis onder valt).

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via 06-53525313. Zodra de bestelling is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. Je kunt het pakket na ontvangst retourneren.

LEVERING

Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten zijn: €5,75
Bestellingen boven €45,- worden gratis verzonden.

Wat is de levertijd?
Producten die op voorraad zijn worden na ontvangst van betaling, tussen 1-5 dagen verzonden (afhankelijk of er een weekend tussen zit).

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen door een verzenddienst, in de regel is dit DHL.
Ook is het mogelijk om je bestelling (op afspraak) op te halen op onze locatie in Zwaag of Oudkarspel, dit bespaart je eventuele verzendkosten.

RETOURNEREN

Als je toch niet tevreden bent met één van onze producten, kan je deze natuurlijk terugsturen. Dit kan binnen 10 dagen van ontvangst en alleen als het product onbeschadigd is. Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne niet worden teruggenomen.

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Voordat je iets retour zend, neem contact met ons op via info@bbsis.nl

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets terugstuur?

Zodra de producten die je retour gestuurd hebt door ons zijn ontvangen, worden deze gecontroleerd. Wanneer deze onbeschadigd zijn, staat het volledige aankoopbedrag binnen 7 dagen op je rekening.

 204 total views,  2 views today